Du har väl inte missat Tofta GIF - Klubbshop
Tofta GIF

Tisdag 13 april - 7mot7 och 9mot9
2021-04-10 06:04

Tisdag 13 april 20:00 digytal tävlingskväll samt matchplanering för lag 7mot7 och 9mot9.

Kallelse skickad till berörda lag/ledare med länk till möte.

(Det är korta framförhållningar men beroende på att det först idag var klart i Fogis och att det sedan skall vara inlagt i Fogis nästa Fredag).

Inför mötet:

Gå in i fogis och skriv ut matchschemat för ert lag, snacka ihop er inom lagen som behöver samarbeta så ni har en grundplan inför mötet.

Vi försöker sedan lägga våra hemmamatcher ihop så att vi får en så bra sammanhållning som möjligt uppe på Lindvallen och för att få till en så bra kiosk/grillverksamhet som möjligt.

Har ni frågor inför mötet så bara hör av er,

//Fredrik

Matchplanering 7mot72023-04-04 09:46